Pogoji

VARNOSTNO OPOZORILO

Izdelki niso primerni za otroke. Glede alergij in morebitnih vprašanj nam pišite na mail oz. se posvetujte s strokovno služno.

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje Dvosed d.o.o., Štebijeva 14, 1231 Ljubljana. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

TEHNOLOŠKA SREDSTVA, KI OMOGOČAJO PREPOZNAVANJE IN POPRAVLJANJE NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Pred potrditvijo nakupa lahko še enkrat pregledate vnesene podatke in jih po potrebi spremenite.

NAROČILO SPREJETO

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

NAROČILO POTRJENO

Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o uspešno oddanem naročilu. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti info@gospoda.si. Račun se hrani na sedežu podjetja.

SPREMINJANJE NAROČILA

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na elektronski naslov info@gospoda.si pa pošlje zahtevek za preklic prejšnjega naročila.

MOŽNOSTI PLAČILA

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:
• z nakazilom na TRR (predračun): po potrjenem naročilu prejmete predračun, naročilo pa odpremimo v roku 72-ur po tem, ko je priliv viden na našem TRR.
• plačilo s plačilo kartico: na spletu ob oddaji naročila
• plačilo prek PayPala.
Po oddaji naročila z izbiro plačila ‘po predračunu’ boste na elektronski naslov prejeli vse kompletne informacije, ki jih potrebujete za nakazilo. Rok za plačilo po predračunu je 8 delovnih dni po prejemu predračuna. V kolikor predračun v tem času ni plačan, se določi, da kupec odstopa od naročila.

CENE

Vse cene so izražene v evrih (EUR). Vse cene veljajo v trenutku od oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot za ponudnika.

KUPONI ZA POPUST

Ob naročilu lahko kupec vnese promocijski kupon, zaradi katerega se zniža vrednost izdelka in s tem tudi skupna vrednost naročila.

VAŠE NAROČILO (SKLENJENA POGODBA)

Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Dosegljivi smo od ponedeljka do petka na elektronski naslov naslov info@gospoda.si.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE (VRAČILA)

Kupec lahko vrne izdelek, v kolikor ta ni bil uporabljen, v 14 dneh od prejema. Kupec lahko v primeru stvarnih napak na izdelkih ali dobave napačnih izdelkov uveljavlja pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Če stvar nima lastnosti, potrebnih za njeno običajno rabo, ali prodajalcu predhodno znano posebno rabo, ali izrecno dogovorjenih lastnosti, in če je potrošnik v roku iz prejšnjega odstavka pravilno obvestil prodajalca o napaki, lahko od prodajalca zahteva odpravo napake, vrnitev dela kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Stroške z odpravljanjem stvarne napake nosi prodajalec.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Osebni podatki, ki nam jih zaupate, so vaši in to spoštujemo. Vaše podatke uporabljamo izključno za zagotavljanje učinkovite izpolnitve naročila. Zavezujemo se, da podatkov uporabnikov ne bomo delili, prodali ali predali nepooblaščenim osebam – nikoli!
Uporabnik soglaša, da trgovina gospoda.si lahko obdeluje podatke za namene poslovnih evidenc, oglaševanja in prilagajanja vsebin uporabniku v skladu s Politiko o varnosti osebnih podatkov,v kolikor se ob oddaji nakupa vključi v bazo prejemnikov elektronskih e-novic.
Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

POLITIKA UPORABE PIŠKOTKOV

Piškotke lahko onemogočite neposredno v svojem spletnem brskalniku. Uporabljamo naslednje piškotke:
_session_id, unique token, sessional, Dovoli Shopify-u da zbira informacije o vaši seji _shopify_visit, no data held, uporabljeno 30 minut od zadnjega obiska za interno statistiko sledenja, ki beleži št. obiskov
_shopify_uniq, ne drži podatkov, izbrisano ob polnoči (relativno uporabniku) naslednjega dne, beleži št. obiskov posameznika
cart, unique token, drži 2 tedna, hrani informacije o vsebini vaše košarice
_secure_session_id, unikaten token, sejno
storefront_digest, unikaten token, če ima spletna stran geslo, preverja uporabnikov dostop
Uporabljamo tudi Google Anlaytics da izboljšujemo uporabniško izkušnjo na svoji spletni strani.

ZAŠČITENE BLAGOVNE ZNAMKE

Vsebine, objavljene na tem spletnem mestu so last podjetja Dvosed d.o.o., in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja lastnika. Last ponudnika so tudi vsi izdelki, ki so na voljo za nakup v spletni trgovini gospoda.si. Nosilec podjetja nosi moralne avtorske pravice do izdelkov.
Ponudnik z izročitvijo avtorskega dela na kupca dovoljuje izključno osebno uporabo digitalnih izdelkov. Prenos na druge osebe, reprodukcija produktov, distribuiranje, predelava ali javno prikazovanje niso dovoljene. Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, ponudnik ne odgovarja. Ponudnik ni odgovoren za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Ponudnik si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih ponudnik ne bi pristal na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.
Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje Dvosed d.o.o., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podjetjem Dvosed d.o.o. lahko poveže po elektronski pošti na info@gospoda.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Dvosed d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi podjetje Dvosed d.o.o.  ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Dvosed d.o.o. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). 
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki). Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine 6 mesecev, odkar je bila stvar izročena
Napaka na izdelku je stvarna:
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine 6 mesecev, odkar je bila stvar izročena.
Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:
• Odpravo napake
• Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
• Zamenjavo blaga
• Vračilo plačanega zneska
Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na info@gospoda.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik Podjetju v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 14 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 14 dni podati potrošniku pisni odgovor. Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).

Pogoji poslovanja veljajo od 15. 8. 2020 do preklica.

UPRAVLJAVEC OSEBNIH PODATKOV IN KONTAKTNI PODATKI

Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki ga izvaja podjetje Dvosed d.o.o. (upravljavec) ali ki se izvaja v imenu upravljavca.

PODATKI O UPRAVLJAVCU:

Dvosed d.o.o., Štebijeva 14, 1231 Ljubljana

KATERE OSEBNE PODATKE OBDELUJEMO?

• osnovne kontaktne podatke (ime in priimek, telefonska številka, e-naslov);
• podatke o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili);
• podatke, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

PRAVNE PODLAGE ZA OBDELAVO OSEBNIH PODATKOV

Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:
• kadar je to potrebno za izpolnitev naših zakonskih obveznosti (npr. izdaja računov za kupljeno blago);
• kadar je obdelava vaših osebnih podatkov potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe, ki ste jo sklenili z nami ali ker ste od nas želeli ponudbo;
• kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave (prejem elektronskih novičk in oglaševanje), pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete.

NAMENI OBDELAVE OSEBNIH PODATKOV

Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:
• komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;
• sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
• tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte);
• za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
• za statistične analize o prodaji našega blaga in o uporabi naših spletnih strani;

VGRAJENE VSEBINE S TUJIH SPLETNIH STRANI

Vsebine na tej strani lahko vsebujejo vgrajeno vsebino (npr. video, slike, članke, povezane aplikacije, …). Te vsebine se obnašajo tako, kakor da bi uporabnik obiskal tujo stran neposredno. Te strani neodvisno od spletne strani gospoda.si. Tuje strani lahko zbirajo podatke o vas, uporabljajo piškotke, spremljajo vaše interakcije in vedenje, če ste s tujo stranjo povezani, imate tam račun in ste vanjo prijavljeni. Za zbiranje, uporabo in procesiranje vaših podatkov pri tujih spletnih straneh in aplikacijah, ki so na tej strani vgrajene, ne odgovarjamo. Vgrajene vsebine na gospoda.si izhajajo iz platform kot so YouTube, Unsplash, Vimeo, Instagram, Flickr, idr.

NEWSLETTER

Ob prijavi na obrazec za prijavo na kreativno podjetniški newsletter se strinjate, da na platformi hranimo vaše podatke za namene pošiljanja prodajnih, vsebinskih in marketinških sporočil. Strinjate se, da te podatke obdelujemo v namene personalizacije teh sporočil in oglaševanja na Facebook ter Instagram platformah. Kot naročnik na newsletter imate pravico do popravkov in izbrisa, pa tudi do vpogleda v podatke, ki jih hranimo. Prav tako imate pravico do ugovora ob obdelavi podatkov za namene avtomatiziranega obveščanja in profiliranja. Kontaktirajte nas na info@gospoda.si z zadevo “Varstvo podatkov” in urgirali bomo v roku 72 ur.

KAKO DOLGO HRANIMO VAŠE OSEBNE PODATKE IN KAJ SE Z NJIMI ZGODI POTEM?

Osnovne osebne podatke hranimo ves čas od oddaje naročila na spletni strani. Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje. Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga). Podatki in metapodatki v komentarjih in sporočilih poslanih preko kontaktnega obrazca se hranijo za nedoločen čas. Google Analytics uporablja več piškotkov, ki se hranijo do največ 2 let. Vaše podatke bomo v evidenci prejemnikov elektronskih novičk hranili za nedoločen čas. Zanje lahko zahtevate popolni izbris. Ostale osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani. Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.

PROSTOVOLJNOST POSREDOVANJA PODATKOV IN POSLEDICE NEPOSREDOVANJA

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne morete z nami skleniti pogodbe (saj jih potrebujemo za dostavo naročila). Kateri podatki so taki, da njihovo neposredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.

KAKŠNE PRAVICE IMATE V ZVEZI Z OSEBNIMI PODATKI, KAKO LAHKO PREKLIČETE PRIVOLITEV ZA OBDELAVO IN KAKŠNE SO POSLEDICE PREKLICA?

Glede svojih osebnih podatkov imate naslednje pravice:
– da od nas kadarkoli zahtevate:
• potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;
• dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;
• eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;
• popravek netočnih osebnih podatkov;
• omejitev obdelave, kadar:
– oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;
– je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;
– osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
• izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
• izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;
• prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
• da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.
– pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC

Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.
Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.
Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.
Zahtevate lahko tudi, da vse informacije, ki smo jih od vas kadarkoli prejeli, izbrišemo. To ne vključuje podatkov, ki smo jih dolžni zbirati za morebitne administrativne, pravne in varnostne potrebe. Zahtevo za izbris iz sistema za newsletter pošljite na info@gospoda.si.

Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu.